وقتي تو حرف هايم را نميخواني

 

وقتي تو حرف هايم را نميخواني چه تفاوتي

 

دارد

 

كه حرف دلم را بنويسم يا از دفتر بغل

 

...؟!دستي ام كپي كنم

آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه

 

    آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ،  بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار  بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …     آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …

اختلاف نداریم

 

اختلاف نداریم!!کمی جغرافیای ما مختلف است

.

. قلب من شمال شرقی تنم می تپد قلب تو جنوب مرکزی ات!

.

. من دلتنگ ماضی توام که بعید شده تو اسیر حالی،

.

.

 

 

فرقی ندارد ساده یا استمراری فصل مشترکی که نود درجه اختلاف دارد!

.

. رویا های تو.....کابوس های من

مي خواهم براي هميشه بخـوابم

 

...خوابش را ديدم
گفت: دوستت دارم
...
بيدار شدم،دوستم نداشت
،
مي خواهم براي هميشه بخـوابم
....!!

شاید او هم

 

:امروز معلم عشق گفت ! دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند
. مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند
؟ گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم :لبخند تلخی زد و گفت
…....!!شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد

ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ   ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﯼ

 
. . .ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍﻩ ﺑﺪﯼ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻼﻓﻪ ﺍﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ. ...ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﺖ ﻣﯽ ﮔﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ. . . .ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺣﺲ ﺩﺍﺭﯼ، ﺣﺲ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺗﯽ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻫﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ .ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ

ﺩﻟــــــﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﺪ

 
...ﺩﻟــــــﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﺪ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــد
...ﺁﻧﻘـــﺪﺭ ﺑـــﺮﺍﯾـــــﺶ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــﻢ
...ﮐــــﻪ ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﮐــَـــﺲِ ﺩﯾﮕـــــﺮﯼ ﻧﺒﺎﺷــــﺪ