:امروز معلم عشق گفت ! دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند
. مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند
؟ گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم :لبخند تلخی زد و گفت
…....!!شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد