:امروز معلم عشق گفت !دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند .مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند ؟گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم :لبخند تلخی زد و گفت …....!!شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد
+ نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت 16:48 توسط پسر بد
|